F.A.Q.
Hoe kan reserveren? Stap 1 Klik op ‘Bereken Prijs en Reserveer’. Vul vervolgens het reserveringsformulier in. Stap 2 Controleer alle gegevens en kies de door u gewenste betaalwijze. Klik vervolgens op ‘Maak Reservering’. Stap 3 Download de voucher uit de bevestigingsmail en print deze uit. Dit is het bewijs dat u een boeking heeft gemaakt via onze website.
Krijg ik een bevestiging van de reservering? Ja, u krijgt automatisch een email met de parkeerovereenkomst. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail.
Hoe betaal ik mijn reservering? U kunt direct betalen via Ideal, Creditcard, Belfius Direct, Sofort Banking en Bankcontact. Het is ook mogelijk om contant ter plaatse uw reservering te betalen.
Hoe is ShuttleparkerenSchiphol te bereiken? Wij zijn telefonisch te bereiken op: +31 (0)23 2052638
Daarnaast kunt u altijd e-mailen naar: info@bijschipholparkeren.nl.
Hoe kan ik mijn reservering wijzigen? In de bevestigingsmail kunt u direct naar uw reservering gaan en deze, tot 24 uur voor vertrek, zelf aanpassen. Mocht u korter voor vertrek een wijziging willen doorgeven kunt u ons bellen of mailen.
Ik heb geen bevestiging ontvangen? Als u geen reserveringsbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u even kijken of deze in de spambox is terecht gekomen. Als u er zeker van bent dat u deze niet ontvangen heeft, neemt u eenvoudig contact met ons op via: +31 (0)23 – 2052638 of stuurt u een email naar: info@bijschipholparkeren.nl.