Veelgestelde vragen

F.A.Q.

Stap 1 Klik op ‘Bereken Prijs en Reserveer’. Vul vervolgens het reserveringsformulier in. Stap 2 Controleer alle gegevens en kies de door u gewenste betaalwijze. Klik vervolgens op ‘Maak Reservering’. Stap 3 Download de voucher uit de bevestigingsmail en print deze uit. Dit is het bewijs dat u een boeking heeft gemaakt via onze website.

Ja, u krijgt automatisch een email met de parkeerovereenkomst. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail.

U kunt direct betalen via Ideal, Creditcard, Belfius Direct, Sofort Banking en Bankcontact. Het is ook mogelijk om contant ter plaatse uw reservering te betalen.

Wij zijn telefonisch te bereiken op: +31 (0)23 2052638
Daarnaast kunt u altijd e-mailen naar: info@bijschipholparkeren.nl.

In de bevestigingsmail kunt u direct naar uw reservering gaan en deze, tot 24 uur voor vertrek, zelf aanpassen. Mocht u korter voor vertrek een wijziging willen doorgeven kunt u ons bellen of mailen.

Als u geen reserveringsbevestiging heeft ontvangen, dan kunt u even kijken of deze in de spambox is terecht gekomen. Als u er zeker van bent dat u deze niet ontvangen heeft, neemt u eenvoudig contact met ons op via: +31 (0)23 – 2052638 of stuurt u een email naar: info@bijschipholparkeren.nl.